poniedziałek, 1 października 2018

Nieco zakręcona...


Witajcie!

Ostatnio sięgnęłam po książkę Marty Matulewicz „Singielka w Londynie”. Jestem właśnie świeżo po lekturze powieści i postanowiłam się podzielić  z Wami swoimi wrażeniami po jej przeczytaniu.

„Singielka w Londynie” to historia Ewy, młodej dziewczyny, która postanowiła zmienić swoje życie i skorzystać z zaproszenia koleżanki ze studiów Zosi i udać się w podróż do tytułowego Londynu. Jak postanowiła tak zrobiła J Po rozstaniu z niewiernym Robertem wsiadła w samolot i poleciała do Londynu. W powieści poznajemy jej zabawne perypetie począwszy od zdarzenia w samolocie a skończywszy na pomyleniu pociągu. Obserwujemy też rozwój relacji jaką Ewa nawiązuje z Oliwerem.
Muszę Wam powiedzieć iż bardzo spodobała mi się ta powieść, przezabawne perypetie bohaterki sprawiły, że czytając książkę Marty Matulewicz  śmiałam się w głos. To po prostu powieść przy której nie sposób zachować powagę. I dodam jeszcze, że ogromnie ucieszyła mnie wiadomość, którą niedawno ogłosiła autorka : iż drugą część przygód Ewy będzie można przeczytać już w drugiej połowie października tego roku J  Czekam z niecierpliwością J

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz