poniedziałek, 15 października 2018

Afera kryminalna


                    
                                                                Witajcie!

Dzisiaj postanowiłam napisać dla Was kilka słów o książce Joanny Szarańskiej „Kłopoty mnie kochają”. Muszę tu powiedzieć iż nie jest to moje pierwsze zetknięcie z twórczością tej autorki i bardzo byłam ciekawa co przygotowała ona dla swoich czytelniczek.

Główną bohaterką powieści jest Zofia Tuszyńska, zwana przez wszystkich Zojką. Zojka właśnie skończyła studia dziennikarskie i usilnie poszukuje pracy w wyuczonym zawodzie. Jednakże nie jest to takie proste jak się okazuje. Na prośbę mamy, zaniepokojonej dziwacznym zachowaniem babci, Zojka wraca z Krakowa do rodzinnej wsi. Nie spodziewa się nawet jakie niespodzianki przyniesie dla niej ten wyjazd. Czy Zojka znajdzie upragnioną pracę? Jak zakończy się afera kryminalna, w którą wplątana została Zojka?
Powieść Joanny Szarańskiej to pierwszy tom przygód Zojki. Po jego przeczytaniu mogę śmiało powiedzieć warto przeczytaćJ Jest to komedia omyłek, przy której będziecie się momentami śmiać w głos, a dobrze skonstruowany wątek kryminalny zaskakuje do końca. Jak już wspomniałam wyżej to tom pierwszy przygód Zojki, które ukazują się w cyklu „Kroniki wypadków pechowych”. w tej chwili jestem już także po lekturze tomu drugiego zatytułowanego „Do zakochania jeden rok”  - jego recenzja już wkrótce. Tymczasem polecam Wam tom pierwszy przygód ZojkiJ

                                                                                 Pasjonatka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz