piątek, 21 września 2018

Niespodziewanie


Witajcie!

Dzisiaj, w ten piątkowy wieczór chciałabym się z Wami podzielić opinią na temat książki Radosława Figury „ Magda M. Ciąg dalszy nastąpił”. Jest to książkowa kontynuacja serialu „Magda M”.

Od razu Wam powiem, że sięgnęłam po nią z takim dość dużym dystansem bo nie jestem fanką powieści będących kontynuacją seriali. Zastanawiacie się pewnie teraz co sprawiło, że sięgnęłam po tą książkę? Otóż przeczytałam kilka recenzji i… zaintrygowana postanowiłam samodzielnie wyrobić sobie zdanie. I powiem Wam szczerze, że powieść zaskoczyła mnie pozytywnie.
Radosław Figura przedstawił stabilizację jaką osiągnął związek Magdy Miłowicz i Piotra Korzeckiego, ale też zmiany jakie zaszły w ich życiu. Opisał głębię uczucia jakim Magda obdarzyła Piotra w tak realistyczny sposób iż czytając dialogi wręcz słyszy się głos serialowej Magdy M. (w tej roli Joanna Brodzik). Pojawia się ona nie tylko jako kobieta-prawnik, ale też jako kobieta-działaczka fundacji pomagającej kobietom w trudnej sytuacji życiowej, czy też jako osoba zmagająca się ze stratą.  Nie chciałabym psuć Wam niespodzianki jaką sprawił autor książki  i zdradzać szczegóły, zwłaszcza  tym którzy z zapartym tchem śledzili serial „Magda M.” więc po prostu zachęcam Was do jej przeczytania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz